راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

مانتو جین زنانه اسپرت

مانتوی جین، جزء آن دسته از مانتوهایی است که هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه روی بورس هستند.

به طور کلی می توان گفت پوشاکی که از جنس جین هستند همیشه جز پوشاک مدرن و به روز به حساب می آیند و اکثر خانم ها و حتی آقایان می توانند بدون هیچ نگرانی از آنها استفاده کنند.
برای خانم هایی که طرفدار ترند های اسپرت هستند، مانتوهای مدل جین می تواند یک گزینه ایده آل و شیک برای تکمیل استایل شان باشد.
برخی بر این باور هستند که مانتو های جین فقط برای فصل های بهار و پاییز مناسب اند، اما امروزه تولید کنندگان، مانتوهای جینی با جنس های نازک و سبک تر برای فصل های گرم تابستان هم طراحی کرده اند و حتی پارچه هایی در بازار موجود هستند که به آن مدل جین می گویند، که جسنشان جین نیست اما طرح و رنگ جین را دارند که اکثر خانم ها از همین پارچه ها برای مدل مانتوی جین استفاده می کنند.
مانتو های جین انواع و اقسام مدل های مختلفی دارند که از محبوب ترین شان می توانیم به جین های اسپرت کوتاه که کمر و کناره ها مانتو با بند، کوتاه و بلند می شوند و با دکمه های پرسی که به آن دکمه های فلزی هم گفته می شود معروف اند.
این مدل از مانتوهای جین در میان دختران جوان 
بسیار محبوب بوده و همیشه با استقبال خاصی روبه رو شده است.

برای خانم های جا افتاده تر که سن بالا تری دارند، جین های تیره انتخاب شیک تری هستند که به طور کلی مانتوهای جین تیره، همه کاره هستند برای مثال می توانید آن را برای یک محیط رسمی هم بپوشید.
ترکیب رنگ سفید با مانتوی جین یک ترکیب فوق العاده شیک و زیباست حتما از اکسسوری هایی مانند کیف و کفش در طیف رنگهای سفید و صورتی روشن برای زیبا تر شدن استایل تان با مانتوی جین استفاده کنید.

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی