راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

به جرعت می توان گفت که شلوارهای کتان برای آقایان، حتی از شلوار های رسمی و پارچه ای هم ضروری تر هستند. این شلوارها به علت همه کاره بودن شان از محبوبیت بیشتری در میان آقایان، خصوصا در رنج سنی جوانان برخوردار هستند.

مهم ترین نکته در خرید شلوار کتان مردانه، رنگ آن است، تولید انواع و اقسام تناژ های رنگی در بازار موجب شده تا برای هر استایلی مناسب باشند اما انتخاب رنگی که بتوانید با آن همه استایل تان را هماهنگ کنید کار راحتی نیست و در این قسمت از خرید باید کمی هوشمندانه عمل کنید.

برای انتخاب رنگ شلوار، خودتان را محدود نکنید اما توجه داشته باشید که رنگ های خنثی مانند، مشکی، طوسی، خاکستری، سورمه ای، را خیلی راحت می توان در همه محیط ها پوشید که از بین همه این رنگها، رنگ طوسی بهترین گزینه می باشد چون با همه پوست ها و استایل ها سازگاری دارد. برخلاف دیگر شلوار ها، قد شلوار کتان نباید بیش از حد بلند باشد چرا که ممکن است زیبایی ظاهری آن را از بین ببرد اما مطمئن باشید که شلوارتان بیش از حد هم کوتاه نباشد چون حالت کلاسیک خود را از دست می دهد.

اگر می خواهید ظاهری غیر رسمی داشته باشید بهتر است شلوار کتان را با پیراهن های ساده و چهار خانه ست کنید. اما برای داشتن یک ظاهر کاملا رسمی با شلوار های کتان بهتر است آن را با کت های اسپرت تک هماهنگ کنید برای مثال، شلوار کتان با رنگ بژ با یک کت تک مشکی ترکیبی فوق العاده به تیپ تان می بخشد. از دیگر موارد مهم در نگهداری و شستشوی صحیح شلوار کتان، بهتر است در اولین شست و شوی شلوارتان آن را تنها شسته و در کنار دیگر لباس ها در لباسشویی نیندازید تا رنگ آن کاملا حفظ شود و ظاهرش هم تغییری نکند.

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی