راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

ساعت مچی مردانه رسمی یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که هر آقایی باید حداقل یک مدل از آن را داشته باشد.

معمولا ساعت های رسمی ساده هستند و فقط ویژگی هایی مانند، ساعت و دقیقه و تاریخ را نشان می دهند. یکی از محبوب ترین ساعت های رسمی مردانه، ساعت های استیل هستند. این مدل برای آقایانی که در محیط های اداری شاغل هستند و یا استایل همیشگی و روزمره آنها رسمی است، بسیار مناسب است.

اگر کمد تان پر از لباس هایی با رنگهای خنثی و ساده مانند طوسی، مشکی و سفید است، شما جز آن دسته از آقایانی هستید که به سبک های مینیمالیست علاقه خاصی دارند، پس ساعت های مردانه مدل مینیمال بهترین گزینه برای شماست. طراحی ظریف و ساده این ساعت ها نه تنها جلوه بسیار جذاب تری به استایل شما می بخشد بلکه در محیط های رسمی حتما مورد توجه دیگران قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این ساعت ها می توان به همه کاره بودنش اشاره کرد، طراحی این ساعت ها به گونه ای است که شما می توانید هم برای استفاده روزمره و هم برای هر محیطی که فکرش را بکنید از آن استفاده کنید، طرفداران ساعت های مینیمال معمولا پسران جوان هستند اما همانطور که گفتیم طراحی ساده و زیبای این ساعت موجب آن شده تا برای هر سن و سالی مناسب باشد. معمولا رنگ این ساعت ها اغلب در طیف رنگ مشکی و قهوه ای است که، مینیمالیست ها به راحتی می توانند آن را با انواع اکسسوری هایشان مانند کفش، کیف، و کمربند ست کنند.

یکی از نکات مهم که باید حتما در هنگام خرید در نظر گرفت این است که به مچ دستتان حتما دقت کنید اگر دست های بزرگی و مچ پهنی دارید بهتر است از ساعت های مدل استیل و صفحه بزرگ استفاده کنید و اگر مچ دستان شما ظریف است پس ساعت های مینیمال و با صفحه های کوچک بسیار متناسب با دستان شماست

  • ۹۸/۱۱/۰۱
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی