راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید کلمه شومیز ریشه در لغات و زبان فرانسوی دارد که به معنای بلوز و یا  انواع پیراهن برای بانوان است.
اما به طور کلی شومیز یعنی پیراهن مردانه جلو بازی که مخصوص بانوان است.
مدت زیادی نیست که شومیز در ایران مد شده و بسیاری از خانم ها استقبال ویژه ای از این پیراهن های پر زرق و برق می کنند و به قول معروف از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند.
برای خانم هایی که در مجالس و مهمانی ها، لباس های پوشید برایشان حرف اول را می زند، که در عین حال بسیار شیک و جذاب باشند و پوشش مناسبی هم داشته باشند، شومیزها بهترین گزینه است.
شومیز ها انواع متفاوتی دارند که اکثرشان هم از پارچه های حریر دوخته و طراحی شده اند.
اگر یکی از این شومیز ها را برای میهمانی و یا محیط ومجالسی مانند عروسی می خواهید، پس بهتر است به سراغ شومیز های حریر دو تیکه ای که روی آنها با زنجیر های ظریف طراحی شده و یا سنگ دوزی شده اند بروید.
 شومیز های منجوق دوزی شده برای شما یک استایل بسیار لاکچری و مجلسی را به ارمغان می آورند.
اگر طرفدار استایل های مینیمالیست هستید پس شومیز های ساده و تک رنگی که یقه دار و دکمه خور هستند بهترین انتخاب برای شما می باشند این شومیز ها همه کاره هستند ومی توانید آنها را در هر مجلس و محیطی بپوشید سادگی شان موجب شده تا کار شما را برای هماهنگ کردن بقیه لباس هایتان راحت تر کند.
اما تمامی این مدل هایی که برایتان شرح دادیم، بیشتر برای خانم هایی است که میخواهند زنانگی شان را به رخ بکشند برای دختران جوان این مدل ها اصلا مناسب نیستند و ممکن است ظاهری بیش از حد زنانه به آنها بدهد!
دختران جوان بهتر است به سراغ شومیز هایی دو تیکه ای که قسمت بالا تنه شان را  پارچه های گیپور دوخته اند، استفاده کنند و یا شومیز هایی که یقه های فانتزی و آستین های کی مونویی دارند بهترین انتخاب هستند.


  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

مدل کت و پالتو مردانه با سبک های مختلف در سال 2019 به بازار عرضه شده است.

بسیاری از آقایان در فصل زمستان، اصلا دلشان نمی خواهد در محیط کار کاپشن های کوتاه و اسپرت بپوشند، اگر شما هم جز همین افراد هستید پس، پالتو و اورکت بهترین انتخاب برای 

شماست.

اگر جز آن دسته از آقایانی باشید که همیشه به ظاهر شیک و جذاب خود، اهمیت ویژه ای می دهند پس باید فرق بین اورکت و پالتو زمستانی را بدانید!

بلندی کت زمستانی تا روی باسن است و گرمای آنچنانی ندارد، بنابراین با پوشیدنش کاملا سرما را حس می کنید و اصلا شما را گرم نگه نمی دارند!
کت های زمستانی معمولا برای اوایل فصل پاییز و اوایل فصل بهار که هوا خیلی سرد نیست مناسب ترهستند.
پالتو ها از گرمای بیشتری برخوردار هستند و تا حدودی برای روز های بسیار سرد زمستانی شما را  گرم می کنند.
نکته ای که باید در خرید همه پوشاک زمستانی از جمله پالتو در نظر داشته باشید این است که قبل از خرید حتما جنس پالتو را در نظر بگیرید.
اگر خیلی سرمایی هستید، پس بهتر است به سراغ پالتوهایی که یک لایه آستر از جنس پلی پروپیلن دارند بروید و یا پالتوهایی که درونشان از جنس پشم شیشه است این پالتو ها واقعا شما را گرم نگه می دارند.
پالتو هایی کشمیری از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، اما به دلیل گران قیمت بودن شان معمولا تعداد کمی از آقایان به سراغ این نوع از پالتو ها می روند.
اندازه قد پالتو بر روی خوش هیکل نشان دادن شما تاثیر بسزایی دارد.
برای مثال پالتو هایی که تمام قد هستند، برای آقایانی که در ناحیه شکم و پهلو چاق اند مناسب تر است و برای آقایانی که اندام های ورزشکاری دارند، بهتر است قد پالتو تا روی زانو هایشان باشد.
از دیگر نکات مهم در خرید یک پالتوی مردانه اجزای تشکیل دهنده آن است که باید تمام بدن را به خوبی پوشش دهد مانند جیب ها، دکمه ها که باید حداقل شش دکمه باشند و از همه مهم تر ظرافت دوختی آن.

  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید سویشرت و هودی مردانه و تفاوت های آنها با یکدیگر را در این مقاله خرید بانو ارائه می کنیم:

سویشرت و هودی مردانه تفاوت آنچنانی باهم ندارند، بجز اینکه هودی های معمولا کمی گشاد هستند و بدون زیپ هستند و برعکس، سویشرت ها دارای زیپ می باشند.
هودی های مردانه در دو مدل طراحی شده اند، هودی های کلاه دار و بدون کلاه که صدالبته کلاه دار ها از محبوبیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند.
روش های ست کردن هودی برای یک استایل روزمره کار بسیار راحتی است چون معمولا ترند های ورزشی و اسپرت را خیلی راحت می توان ست کرد، اما برای هودی ها کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید تا یک استایل مرتب و هماهنگ اسپرت داشته باشید.
معمولا بیشتر هودی ها حالت کرکی دارند واگر بهترین جنس آن را می خواهید به سراغ هودی هایی از جنس نخ پنبه بروید.
اگر میخواهید یک خرید کاملا اقتصادی داشته باشید بهتر است به سراغ هودی هایی با رنگهای تیره و خنثی بروید مانند سورمه ای، خاکستری، مشکی، طوسی.
اگر می خواهید با پوشیدن هودی یک استایل جدی تر داشته باشید پس بهتر است از خرید هودی های بند دار خود داری کنید!
و اما سویشرت های مردانه، همانطور که می دانید کاربرد های فروانی دارند که علاوه براین در انواع مدل های مختلف از طرف بهترین برندها تولید و روانه بازار می شوند.
قبل از هرچیز بهتر است مشخص کنید که سوییشرت را برای چه محیطی میخواهید و قرار است از آن چه استفاده هایی بکنید برای مثال
اگر برای استفاده روزمره تان میخواهید، پس بهتر است به سراغ سویشرت هایی که شلوار های ست دارند بروید که این مدل ها ظاهر مرتب تری هم دارند.
سویشرت و شلوار ست، کاربرد های دیگری هم دارند مثلا، برای باشگاه و استایل های اسپرت ورزشی بهترین گزینه هستند.
به طور کلی باید گفت که سویشرت های مردانه یکی از بهترین اکسسوری ها برای آقایان شیک پوش به شمار می آیند.

  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

شلوار یکی از مهم ترین بخش تکمیل کننده یک استایل برای آقایان است.
به طور کلی تیپ مردانه به سه بخش مهم پیراهن، کفش،شلوار، تقسیم می شود که هر کدام از انواع مدل های مختلفی تشکیل شده اند.
آقایان شیک پوشی، که به استایل خود اهمیت  ویژه ای می دهند، باید حداقل چند نمونه شلوار رسمی مردانه در کمد لباس شان داشته باشند.
خرید شلوار رسمی مردانه ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، خصوصا برای آقایانی که اکثر مواقع به دلایلی مختلفی مجبورهستند در طول روز استایل رسمی داشته باشند.
بسیاری از آقایان به خرید شلوار های پارچه ای آماده اعتقادی ندارند! و ترجیح می دهند با انتخاب پارچه مورد نظرشان شلواری باب سلیقه خود بدوزند، که البته این راه هم یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک شلوار رسمی مردانه است زیرا خیاط می تواند شلوار را با اندازه و قالب پاها بدوزد که نتیجه اش خوش فرم تر بودن بدن و استایل مذکور می گردد.
از طرفی این کار ممکن است ضرر و زیان های مالی بسیاری روی دستتان بگذارد چون خیلی راحت می توانید با آن هزینه ای که به پای پارچه و خیاط هدر می دهید حداقل دو شلوار مناسب خریداری کنید.
اینکه شما شلوار را با چه نوع پیراهن و لباسی بپوشید به سلیقه شخصی خودتان برمی گردد اما مهم ترین فاکتور در هنگام خرید شلوار های رسمی قد شلوار و جنس پارچه آن است.
سایز شلوار موجب می شود تا قد شما کوتاه و یا بلند نشان داده شود.
 استاندارد ترین قد برای شلوار های پارچه ای، این است که وقتی شما شلوار را می پوشید ساق آن کاملا روی کفش تان را بپوشاند که باعث بلند تر نشان داده شدن قد شما هم می شود.
در هنگام پرو حتما به این موضوع توجه کنید که شلوار کاملا فیت پاهای شما باشد شلوار های رسمی گشاد اصلا جذابیتی ندارند و باعث بدترکیب تر شدن استایل شما می شوند.

  • sara zamani