راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

کت جین مردانه ارزان، از جمله مواردی است که اکثر آقایان به دنبال آن هستند. اگر شما نیز قصد خرید کت لی مردانه جدید و شیک را دارید، ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

کت جین، شاید به اندازه کت و شلوار های رسمی کاربرد بسیاری نداشته باشد اما برای آقایان جوان، داشتن حداقل چند کت تک و اسپرت لازم است.

در میان تمامی پوشاک اسپرت مردانه، کت جین می تواند یکی از ایده ال ترین استایل های اسپرت و جذاب برای آقایان باشد. بعد از انتخاب کت جین باید به فکراین باشید که چه چیز هایی را می توان با آن ست کرد. اگر می خواهید با کت اسپرت تیپی رسمی داشته باشید کافیست، تا آن را با یک پیراهن ساده بپوشید پیراهنی که مطمئن باشید اگر آن را با کت و شلوار رسمی هم به تن کنید به آن می آید.

در هنگام پوشیدن کت جین به این موضوع توجه داشته باشید که از پیراهن و کفش و شلوار ساده و تک رنگ استفاده کنید تا استایل شما بیشتر به چشم بیاید. معمولا با شنیدن نام جین اولین چیزی که به ذهن مان می رسد یک پارچه به رنگ آبی روشن است اما جین در انواع رنگهای مختلف موجود است.

رنگ آبی روشن در انواع جین ها همیشه مد بوده و هست اما اگر می خواهید سایز شما کوچکتر از آن چیزی که هستید نشان داده شود بهتر است از کت جین با رنگهای تیره و خنثی استفاده کنید مانند مشکی، خاکستری روشن، خاکستری تیره، در انتخاب کت جین و یا کلا کت های اسپرت شما مجبور به انتخاب یک رنگ نیستید خوشبختانه بر خلاف کت و شلوار های رسمی، کت لی مردانه اسپرت به شما این امکان را می دهد تا هر رنگی که دوست دارید را بپوشید.

اگر می خواهید با یک تیپ مردانه و شیک، باهوش تر به نظر برسید بهتر است از پوشیدن شلوار جین با کت جین مردانه اسپرت خود داری کنید تا ظاهری کلاسیک و مدرن تر داشته باشید. اما سوالی که پیش می آید این است که با کت جین مردانه چه نوع شلواری بپوشید؟ از پوشیدن شلوار های گشاد امتنا کنید چون ظاهری نامرتب پیدا خواهید کرد و همانطور که قبلا گفتیم رنگ شلوار با رنگ کت نباید یکسان باشد اما مشکی یک استثنا است.

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی