راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم نکاتی را که هنگام خرید روسری سنتی ایرانی ضروری میباشد را بیان کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع جنس، کیفیت، و ... در روسری ها را مورد بررسی قرار دهیم. مهم ترین نکاتی که هنگام خرید شال و روسری طرح سنتی ضروری می باشند.

1) لیز نخوردن (سر نخوردن)

2) احساس راحتی هنگام استفاده از آن

3) مرتب نکردن روسری توسط شما به صورت دائمی

هنگامی که میخواهید شال و روسری خریداری کنید باید به این سه نکته توجه داشته باشید. چون در صورت عدم انتخاب صحیح، شما آزرده می شوید و مطمئنا بعد از چند بار استفاده از آن روسری، دیگر حس خوش آیند اول را ندارید.

انواع طرح و رنگ های موجود در روسری ها و شال ها شال و روسری از متنوع ترین مدل لباس و پوشاک محسوب می شود. رتبه ای که به روسری و شال داده شده انتخاب را برای ما خیلی سخت می کند و همانگونه که در موارد بالا ذکر شد باید نکاتی را هنگام خرید روسری در نظر داشته باشیم که بعدا از انتخاب خود پشیمان نشویم.

نوع متریال و جنس در شال و روسری طرح سنتی در مقاله به دو نوع آن میپردازیم:

جنس نخی: این نوع روسری ها از پارچه های پنبه ای تهیه میشوند. به دلیل جنس نازک این روسری عبور هوا در آن راحت می باشد که در فصول بهار و تابستان خیلی کاربردی است.

جنس ابریشم: این روسری ها در انواع فصول کاربرد دارند. به طور معمول در مجالس مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت این روسری به دلیل استفاده ابریشم در بافت آن، زیاد است. نوع مدلی که میخواهیم به آن بپردازیم مدل سنتی میباشد.

وقتی از لباس های سنتی صحبت میکنیم مقصود ما لباس هایی است که با نماد های گذشته اصیل یک ملت طراحی شده اند. روسری های موجود با طرح سنتی، از جنبه ای زیبایی برخوردار هستند و نشانه هایی از فرهنگ و هنر ایرانی بر روی این اجناس قرار گرفته است که خیلی زیبا به نظر میرسند. با داشتن این زیبایی ها مطمئنا وسوسه خواهید شد که این نوع روسری را خریدری کنید.

انواع شال و روسری سنتی:

1) طرح کاشی

2) طرح اسلیمی

3) طرح فرش و گلیم

روسری های طرح سنتی، بسیار زیبا می باشند و طرفداران زیادی دارند. این روسری ها لیز نمیخورند و در قواره های بزرگ و نخی موجود می باشند. همه کسانی که به نوعی به سبک های سنتی علاقه مند هستند ازاین روسری ها استقبال به عمل می آورند.

  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی