راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

انواع شال نخی طرح دار، با رنگ های و نقش های بسیار زیبا در مراکز خرید ایران به چشم میخورند. پیشنهاد میکنم اگر تصمیم خرید شال نخی طرح دار را دارید، این مقاله را دنبال کنید:

این روز ها شال های نخی و ساده در میان تمامی گروهای سنی محبوبیت خاصی دارد. شال های نخی را به دلیل سادگی شان خیلی راحت تر می توان با انواع استایل ها و لباس ها ست کرد. اگر دارای صورتی گرد هستید، شال گزینه مناسب تری نسبت به روسری چهار گوش برای شماست. از دیگر ویژگی های مثبت شال های نخی این است که به راحتی می توان آنها شست و اتو کرد. اگر یک استایل کلاسیک را مد نظر دارید پس بهتر است به سراغ شال هایی با طرح های چهار خانه، زنجیری و کمربندی که جزء دسته طرح های مدرن و کلاسیک محسوب می شود بروید، معمولا خانم های جوان این مدل ها را بیشتر می پسندند.

این روزها از شال های قواره دار که به شال سه متری معروف هستند استقبال فراوانی می شود. این مدل ها معمولا به دلیل سبکی و بلندی آن که موجب شده پوشش بهتری، روی سر داشته باشند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند به طور کلی هر چه قواره شال بزرگتر باشد استفاده از آن برای شما راحت تر است.

اگر به پوشیدن مانتو های بلند و گشاد علاقه مند هستید انتخاب یک شال قواره دار نخی و بلند می تواند استایل شما را تکمیل کند. شال هایی از جنس ساتن معمولا برای مجالس رسمی و مهمانی ها هستند، اما یکی ازمعایب این مدل شال این است که به راحتی سر می خورند و خیلی برای استفاده روزمره مناسب نیستند.

یکی دیگر از مهم ترین موضوع هایی که باید در هنگام خرید شال به آن توجه کنید رنگ پوست است. برای مثال خانم هایی که دارای پوشت روشن هستند بهتر است از رنگهای روشن استفاده نکنند رنگهایی مانند کرم ، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن از مجموعه رنگهایی هستند که ممکن است به تنهایی صورت شما را بی روح کند و ممکن است جذابیت شما را کمتر کند.

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی