راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

پیراهن رسمی مردانه، از جمله لباس هایی است که معمولا در کمد لباس آقایان به وفور دیده می شود. اگر شما قصد خرید این نوع لباس ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

اولین فاکتور در خرید پیراهن مردانه رسمی سایز مناسب آن است، که البته این قانون در مورد انواع لباس ها صدق می کند. پیراهنی که انتخاب می کنید باید فرم و زیبایی اندام شما را به خوبی حفظ کند و در آن احساس راحتی کنید در غیر این صورت ارزش خریدن ندارد. این روزها بیشترین خرید و استفاده اکثر آقایان، پیراهن های مدل اسلیم فیت و یا همان تن خور راسته دوز، هستند، برای آقایان ورزشکاری که اندام های عضلانی دارند این نوع پیراهن ها استایل خاصی به آنها می بخشد.

اولین چیزی که توجه همه را جلب می کند، رنگ پیراهن است. بیشتر افراد از رنگهای سفید و روشن برای محیط های رسمی استفاده می کنند اما باید گفت اگر استایل شما با رنگ پیراهنی که می پوشید هماهنگی لازم را داشته باشد پس می توانید بدون نگرانی هر رنگی را برای محیط های رسمی بپوشید. مثلا برای ست کردن یک پیراهن قهوه ای می توانید از کت و شلوار کرم رنگ استفاده کنید و یا یک کت اسپرت تک بپوشید و برای پیراهن سورمه ای می توانید از شلوار کتان طوسی استفاده کنید و یک استایل بسیار رسمی و جذاب برای خود فراهم کنید. از بهترین ویژگی های پیراهن مردانه رسمی این است که می توانید آن را در محیط های غیر رسمی هم به تن کنید.

از مهم ترین فاکتورها در انتخاب پیراهن جنس پارچه آن است. پیراهن هایی از جنس پنبه ظریف، الیاف مصنوعی، لنین، فلانل بسیار مناسب هستند اما بهترین نوع آنها از جنس پنبه ظریف هستند که قابلیت سبکی و قابلیت تهویه و جذب رطوبت را دارند و برای هواهی گرم مناسب هستند و اتو کردن شان بسیار راحت و بی درد سر است. همانطور که می دانید یقه در پیراهن مردانه انواع مختلفی دارد و هر کدام تاثیر بسزایی در چهره و استایل شما دارند، پس حتما در هنگام خرید پیراهن رسمی مردانه به یقه پیراهنی که انتخاب می کنید دقت کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۴
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی