راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

 معمولا لباس های مجلسی بلند برای خانم هایی که می خواهند بیشتر از حد معمولا زنانگی شان را در مجالس مهم و تجملاتی به رخ بکشند بهترین انتخاب می باشند.
استاندارد ترین مدل برای یک لباس مجلسی زنانه، لباس های بلند هستند.
حال اینکه چه مدلی باشند و از چه نوع پارچه و چه رنگی کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، اما ما سعی داریم تا برای آن دسته از خانم هایی که در خرید لباس های مجلسی کمی آماتور هستند، چند مدل از بهترین و شیک ترین لباس های مجلسی بلند را شرح دهیم.
رایج ترین و محبوب ترین رنگ ها برای این مدل لباس ها، رنگ مشکی است مخصوصا برای خانم های جا افتاده و مسن تر.
معمولا برای طراحی و دوخت لباس های مجلسی بلند از پارچه گیپور و حریراستفاده می شود.
اگر می خواهید در مهمانی ها و مجالس بزرگی مانند عروسی ها بیشتر بدرخشید، پس بهتر است به سراغ ساده ترین لباس ها بروید، مدل های ساده استایل شما را جذاب تر و همچنین لاکچری تر نشان می دهند.
از فاکتور های مهمی که باید در کنارخرید لباس مجلسی بلند به آن توجه کرد، انواع اکسسوری هایی است که باید با لباس تان هماهنگ باشند مانند، کفش ها که صد البته بهترین انتخاب کفش های پاشنه بلند هستند.
و زیور آلات و کیف که بهتر است برای لباس های مجلسی بلند از کیف های پاسپورتی کوچک و دستی استفاده کنید، این کیف ها جلوه بسیار شیکی به استایل شما می بخشند.
همانطور که گفتیم برای بسیاری از خانم ها پوشش مناسب بسیار اهمیت دارد و این مسئله به این معنی نیست که این دسته از خانم ها برای انتخاب لباس مجلسی دچار مشکل شوند و یا محدودیتی برایشان به وجود بیاید.
خانم های با حجاب می توانند لباس های مجلسی بلند مورد نظر شان را انتخاب کنند و با استفاده از یک، کت آماده در مدل های مختلف که می توانند به راحتی آن را از بازار تهیه کنند و یا پارچه مورد نظر را خریده، به خیاط بدهند تا برایشان بدوزد، با این ایده می توانند قسمت بالا تنه لباس شان را با یک کت زیبا کاملا بپوشانند.


  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی