راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

یکی از رسمی ترین نوع پوشاک برای آقایان شیک پوش، کت و شلوار است.
اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که در تمامی محیط های رسمی و غیر رسمی عادت به پوشیدن لباس های رسمی دارید پس، کت و شلوار بهترین گزینه برای شماست.
پوشیدن کت و شلوار اداری موجب می شود تا شما در محیط کاری تان از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوید.
قبل از خرید باید حتما چند نکته را فاکتور بگیرید، که یکی از مهم ترین آنها توجه به فرم اندام و سایر ویژگی ها، مانند چهره، رنگ پوست ، سایز سر شانه ها است.
حتما در انتخاب رنگ کت و شلوار دقت کنید، برای محیط های اداری بهتر است از رنگهای خنثی استفاده کنید زیرا این طیف از رنگها، جز رنگهای رسمی به شمار می آیند و خیلی راحت می توانید پیراهن و سایر لباس هایتان را با آن هماهنگ کنید.
کت و شلوار هایی با رنگ سورمه ای، زغالی، مشکی، آبی،خاکستری و قهوه ای برای محیط اداری بسیار مناسب و ایده آل هستند که البته باید بگویم از بین تمامی رنگهای پیشنهادی، رنگ مشکی از همه آنها بهتر و به قول معروف یک سر و گردن بالاتر است کت و شلوار مشکی به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ دغدغه ای هر کجا که می خواهید بروید.


انتخاب انواع اکسسوری ها برای کت و شلوار اداری
اگر می خواهید در محیط کاری با یک استایل حرفه ای تر دیده شوید، باید کت و شلوار تان را یک پیراهن و کراوات مناسب ست کنید.
اگر قصد پوشیدن کراوات دارید باید رنگی را انتخاب کنید که از هر لحاظی با پیراهن و کت و شلوارتان هماهنگی لازم را داشته باشد یک کراوات با طرح راه راه سفید و مشکی می تواند گزینه خوبی باشد.
از دیگر اکسسوری ها می توانیم به ساعت، دکمه سردست، کمر بند و کفش چرم اشاره کنیم که بسیار به استایل اداری شما جذابیت می بخشند.


  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی