راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

کفش های زنانه بسیار مختلف هستند. خانم ها حداقل باید از هر مدل کفش یکی مدل را در جاکفشی خانه خود داشته باشند، که هر کدام در موقعیت ها و محیط های مختلف نیاز آنها را بر طرف می کند و یکی از مهم ترین کفشی که هر خانم باید داشته باشد کفش پاشنه بلند مجلسی است.

پوشیدن کفش پاشنه دار خانم ها را بسیار جذاب و اندام آنها را کشیده تر نشان می دهد، برای همین یکی از انواع کفشهای مورد علاقه بانوان می باشد. یکی از مسائل حائز اهمیتی که باید در خرید کفش پاشنه بلند فاکتور گرفت این است که هیچگاه راحتی و کیفیت را فدای زیبایی نکنید!

در هنگام خرید کفش پاشنه بلند زنانه مجلسی، فاصله پاشنه تا زیره را حتما در نظر بگیرید. اگر فاصله بیشتر باشد کفش راحت تری نسیب تان می شود اما اگر فاصله کمتر باشد به علت اینکه بیشتر وزن بدن روی پنجه پا می افتد، فشاری زیادی به پنجه پا وارد شده و در نتیجه راه رفتن با آن کفش پس از مدتی بسیار درد ناک خواهد بود.

پس از همه این موارد باید به نوع پاشنه کفش حتما توجه داشته باشید پاشنه ها انواع مختلفی دارند مانند، پاشنه باریک، پاشنه چهارگوش، پاشنه یکسره که این مورد آخر بهترین گزینه می باشد. به طور کلی پاشنه کفشی که کیفیت خوبی داشته باشد از آسیب هایی مانند کمر درد و پیج خوردن پا جلوگیری می کنند. برای خرید کفش پاشنه دار بهتر است کمی دست و دلباز باشید و از برند های معتبر خرید کنید.

از خرید کفش پاشنه دار بالای 12 سانت خودداری کنید! زیرا به علت فشاری که به مفاصل وکمر شما وارد می کند ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بدن وارد کند که بسیار ضرر دارند. کفش های پاشنه دار انواع مختلفی دارند کفش پاشنه دار جلوباز، معمولا برای روزهای گرم تابستانی که می خواهید یک استایل شیک و مجلسی داشته باشید گزینه مناسبی است.

  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • sara zamani

نظرات (۱)

  • روغن خراطین
  • سلام روز بخیر

    واقعا برام مفید بود فقط چندتا سوال برام پیش اومد که نیازه دوباره ببینم شاید اوکی شدم وگرنه میپرسم !

    من تو گوگل روغن خراطین سرچ کردم و اومدم اینجا

    با اجازتون اینجارم فرستادم برای دوستم

    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی