راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از دیگر اکسسوری های مهم برای هر مردی که به استایل و ظاهر خود بسیار اهمیت می دهد، داشتن کراوات است که، هر آقایی باید حداقل چند مدل از آن را در کمد لباس خود داشته باشد.
پوشیدن کراوات در کنار کت و شلوار می تواند علاوه بر جذابیت بیشتر، اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا ببرد.
مهم ترین نکته در خرید این است، که کراوات را برای چه محیطی می خواهید استفاده کنید رسمی و یا غیر رسمی و یا برای استفاده روزمره پس از قبل باید هدف تان را کاملا مشخص کنید.
امروزه برای استفاده روزمره کراوات های ساده و با رنگ های تیره مناسب تر هستند رنگهایی مانند سورمه ای و مشکی برای  مثال شما می توانید کراوات را  با یک پیراهن چهار خانه روشن و یا یک پیراهن جین روشن ست کنید.
برای محیط های کاری و اداری رنگ کراوات را به گونه ای انتخاب کنید که تن رنگ پیراهن شما رابازتاب کرده و یا مکمل آن باشد.
یکی از محبوب ترین مدل کراوات هایی که امروزه در میان تمامی سنین مد شده اند، کراوات های باریک هستند که البته باید بگوییم کسانی که به سبک استایل های کلاسیک علاقه مند هستند، کراوات هایی با طرح های کلاسیک همچنان روی بورس بوده و طرفداران خاص خود را دارند.
یکی دیگر از فاکتور های مهم مدل اندام شماست شاید به نظرتان عجیب باشد اما فرم اندام شما بر روی کراواتی که می پوشید تاثیر بسزایی دارد.
مثلا آقایانی که دارای اندام های درشت و تا حدی چاق هستند بهتر است به سراغ کراوات های عریض تر بروند و آقایان لاغر اندام به دنبال کراوات های باریک باشند.
اگر قد شما کوتاه است ابدا به سراغ کراوات های بلند نروید زیرا استاندارد انواع کراوات ها این است، که وقتی آن را می پوشید باید انتهای کراوات روی کمر بند شما بیفتد.

  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

برای خانم های خوش پوش و با سلیقه یکی از مهم ترین اکسسوری ها در یک استایل شیک، ساعت مچی است.

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما زیورآلاتی مانند ساعت می تواند کاملا بازتابی از شخصیت درونی شما باشد. این روز ها خرید یک ساعت مچی استیل و به قول معروف اصل و آن هم از برند های معروف ممکن است هزینه زیادی روی دستتان باقی بگذارد، اما باید گفت که ارزشش را دارد، زیرا داشتن یک ساعت مچی برای هر زن و یا مردی لازم و ضروریست. پس اگر قرار است دست به جیب شوید و هزینه هنگفتی به پای یک ساعت شیک و گران قیمت بدهید ساعت های مچی استیل و یا فلزی بهترین گزینه هستند. می توان گفت که این مدل ساعت ها همه کاره اند، شما می توانید در محیط های رسمی و مهمانی ها و حتی برای استفاده روزمره از آن استفاده کنید.  

از ویژیگی های خوب این ساعت ها این است که خیلی راحت می توانید همه استایل تان را با آن هماهنگ کنید. در ضمن اگر تشخیص  نمونه های اصلی از تقلبی برای تان دشوار است، پس بهتر است برای خرید این مدل ساعت ها به نمایندگی های معروف و برند های معتبر مراجعه کنید.

ساعت مچی استیل در انواع مدل های مختلف در بازار موجود هستند برای مثال اگر فقط این مدل از ساعتها را برای محیط های رسمی و مهمانی های خاص می خواهید پس بهتر است به سراغ ساعت های استیلی که روی آنها خیلی ظریف و زیبا نگین کاری شده و یا بند استیل آنها طرح دار هستند بروید که این مدل ها به طرز شگفت انگیزی باعث درخشیدن شما می شوند.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در هنگام خرید توجه به نوع صفحه ساعت است، که انواع مختلفی دارند صفحه گرد، صفحه مربعی و سایر اشکال منتظم اما محبوب ترین آنها ساعت های استیل با صفحه های گرد هستند.

  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

کیف پول، یکی از انواع اکسسوری های مردانه به شمار می آید. و یکی از وسایلی است که باید همیشه همراه آقایان باشد.
همانطور که می دانید کیف پول مردانه انواع و اقسام مختلفی دارند مانند کیف پول های پاسپورتی، همانطور که از نامش پیداست برای مسافرت بهترین گزینه است.
کیف پول های نخی، که باید بگوییم اگر همیشه به دنبال تنوع هستید پس بهتر است به سراغ همین مدل بروید  که همچنین به دلیل ظاهر اسپرت شان بیشتر مورد توجه جوانان قرار می گیرند.
شاید کمی عجیب به نظر برسد اما جزئیاتی مانند کیف پول با توجه به رنگ و جنس و مدل آن می تواند کاملا بازگوی شخصیت شما باشد.
مهم ترین اصل در هنگام خرید کیف پول، کیفیت آن است. معمولا اکثر برند های معروف از جنس چرم برای طراحی و تولید آن استفاده می کنند و تقریبا بیشتر کیف پول های مردانه ای که در بازار وجود دارند از جنس چرم هستند.
اما باید قبل از هرچیزی مشخص کنید که چه کیفی با چه جنسی نیاز دارید.
برای آقایانی که استایل برایشان حرف اول را می زند، کیف پول از جنس چرم گزینه بهتری است.
معمولا برای تولید کیف پول های چرمی، از چرم گاو استفاده می شود که از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.
اما اگر به دنبال چرم هایی با جنس نرم تر هستید باید به سراغ کیف هایی از جنس چرم گوسفند بروید.
از دیگر فاکتور های مهم در هنگام خرید کیف پول چرم، توجه به پوشش داخلی کیف است.
بسیاری از تولید کنندگان فقط به ظاهر بیرونی کیف توجه می کنند و برای پوشش درون کیف از جنس برزنت، چرم مصنوعی و جیر استفاده می کنند.
کیف پولی را انتخاب کنید که دارای تقسیم بندی مناسب باشد برای مثال اگر از کارت های اعتباری زیادی استفاده می کنید پس باید کیفی را انتخاب کنید که به اندازه کافی جیب داشته باشد.
به طور کلی یک کیف پول استاندارد باید از چند بخش مهم تشکیل شود مثلا جای جیب برای پول ها، کارت های اعتباری، کارتهای ویزیت و در اخر جای جیب برای گذاشتن عکس کسانی که دوستشان داریم.

  • sara zamani
  • ۰
  • ۰

با شروع فصل گرم تابستان یکی از مهم ترین پوشاک برای آقایان، پیراهن مردانه تابستانی است که بدون شک در کمد لباس هرآقایی چندین مدل متفاوت از آن یافت می شود.
تیشرت تابستانی به این دلیل که اکثرا به صورت تک رنگ و ساده هستند، دست شما را برای ترکیب انواع استایل های متفاوت و جذاب باز می گذارند.
از میان تمامی مدل ها، تیشرت اسپرت مردانه یقه گرد، از سایر مدل های دیگر محبوب تر هستند.
برای مثال شما می توانید با پوشیدن یک تیشرت یقه گرد سورمه ای به همراه شلوار جین و یا کتان با رنگ کرمی یک استایل تابستانی شیک برای خود به ارمغان بیاورید، و همچنین برای تکمیل ترشدن این ست، می توانید از یک جفت کفش کالج مشکی و یک ساعت مچی بزرگ استیل جذابیت بیشتری به تیپ تان ببخشید.
برای آقایانی که سن بالاتری دارند و به قول معروف به دنبال استایل های مردانه و جا افتاده در این فصل هستند بهتر است به سراغ پیراهن های پارچه ای آستین کوتاه و یا تی شرت های یقه دار بروند.
استاندارد ترین اندازه برای طول آستین پیراهن، 60 سانتی متر است اگر کوتاه تر از این شود ممکن است شما را در محیط های متفاوت معذب کند.
و در آخراگر تاب و تحمل گرمای تابستان را ندارید، پس بهتر است اصلا به سراغ تی شرت هایی با رنگهای تیره نروید زیرا پوشیدن یک پیراهن سیاه باعث می شود بیشتر احساس گرما کنید به این خاطر که رنگهای تیره به جای انعکاس دما آن را جذب می کنند!
البته منظور ما این نیست که دور پیراهن های مشکی را خط بکشید!
امروزه اکثر طراحان لباسی که از رنگ های تیره برای این فصل، لباس طراحی می کنند سعی دارند تا از پارچه های سبک تر استفاده کنند به این ترتیب درجه حرارت بدن به خوبی تنظیم می شود.

  • sara zamani