راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

با شروع فصل گرم تابستان یکی از مهم ترین پوشاک برای آقایان، پیراهن مردانه تابستانی است که بدون شک در کمد لباس هرآقایی چندین مدل متفاوت از آن یافت می شود.
تیشرت تابستانی به این دلیل که اکثرا به صورت تک رنگ و ساده هستند، دست شما را برای ترکیب انواع استایل های متفاوت و جذاب باز می گذارند.
از میان تمامی مدل ها، تیشرت اسپرت مردانه یقه گرد، از سایر مدل های دیگر محبوب تر هستند.
برای مثال شما می توانید با پوشیدن یک تیشرت یقه گرد سورمه ای به همراه شلوار جین و یا کتان با رنگ کرمی یک استایل تابستانی شیک برای خود به ارمغان بیاورید، و همچنین برای تکمیل ترشدن این ست، می توانید از یک جفت کفش کالج مشکی و یک ساعت مچی بزرگ استیل جذابیت بیشتری به تیپ تان ببخشید.
برای آقایانی که سن بالاتری دارند و به قول معروف به دنبال استایل های مردانه و جا افتاده در این فصل هستند بهتر است به سراغ پیراهن های پارچه ای آستین کوتاه و یا تی شرت های یقه دار بروند.
استاندارد ترین اندازه برای طول آستین پیراهن، 60 سانتی متر است اگر کوتاه تر از این شود ممکن است شما را در محیط های متفاوت معذب کند.
و در آخراگر تاب و تحمل گرمای تابستان را ندارید، پس بهتر است اصلا به سراغ تی شرت هایی با رنگهای تیره نروید زیرا پوشیدن یک پیراهن سیاه باعث می شود بیشتر احساس گرما کنید به این خاطر که رنگهای تیره به جای انعکاس دما آن را جذب می کنند!
البته منظور ما این نیست که دور پیراهن های مشکی را خط بکشید!
امروزه اکثر طراحان لباسی که از رنگ های تیره برای این فصل، لباس طراحی می کنند سعی دارند تا از پارچه های سبک تر استفاده کنند به این ترتیب درجه حرارت بدن به خوبی تنظیم می شود.

  • ۹۸/۰۱/۰۶
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی