راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه بند چرمی ارزان دارید این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. محبوبیت و استقبال مردم از ساعت های چرم باعث شده تا برند های معروف بهترین و متنوع ترین ساعت های مچی چرم را تولید و روانه بازار کنند. ساعت های بند چرمی زنانه، جزء آن دسته از ساعت هایی هستند که با دیدنش در ویترین مغازه ها وسوسه می شوند تا حداقل یکی از آنها را داشته باشند.

ست کردن ساعت مچی بند چرم با همه لباس ها کار آسانی نیست و معمولا با هر استایلی هماهنگی ندارد. بنابراین اگر به دنبال یک ساعت مچی برای مکن های نیمه رسمی هستید ساعت چرم گزینه خوبی است اما، برای استفاده روزمره و همچنین برای خانم هایی که عادت دارند تا همگی اکسسوری هایشان را باهم ست کنند مناسب نیست. می تواند گفت ساعت چرمی جز ساعت های کلاسیک به شمار می آید. هنگام خرید به رنگ استیل ساعت توجه کنید معمولا ساعت هایی که بند چرم و رنگ استیل طلایی دارند دارای جلوه خاصی نیستند!

زیرا تظادی که در رنگ قهوه ای و طلایی به وجود می آید کار شما را برای هماهنگ کردن آن با استایل تان سخت می کند. ساعت های چرمی در انواع رنگها در بازار عرضه می شوند اما رایج ترین رنگها مشکی و سفید هستند. اگر می خواهید ساعت مچی شما کمی ظاهر فانتزی داشته باشد می توانید به سراغ ساعت های چرم با رنگهای شاد مشکی، آبی، صورتی و بافت دار و برجسته بروید.

یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید مشخص کردن مچ دست شماست، اگر مچ دست و یا کلا اندام تان درشت است و یا جز دسته افراد چاق به شمار می روید و همچنین اگر قد کوتاهی دارید در خرید ساعت های صفحه بزرگ خود داری نمایید و به سراغ ساعت های چرمی ظریف و با بند های باریک تر بروید و همچنین اگر قد بلندی دارید بهتر است از ساعت هایی که صفحه آنها بزرگ است استفاده کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی