راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

خرید ژاکت و پلیور مردانه در زمستان رایچ ترین خرید در بازارهای ایران می باشد.

پلیور و ژاکت ها از الیاف های مختلفی ساخته شده اند و یکی از محبوب ترین پوشاک زمستانی مردانه به شمار می آیند. مدل ژاکت و پلیور مردانه آنقدر زیاد است که فکرش را هم نمی کنید، اما مهم ترین فاکتوری که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید که حتی از زیبایی و مدل ژاکت هم مهم تر است، جنس آن می باشد.

مطمئن باشید ژاکت هایی که از الیاف های طبیعی و جنس مرغوب ساخته شده باشند ظاهر زیبایی هم دارند پس در درجه اول به جنس لباس توجه کنید. اما همانطور که می دانید الیاف های تشکیل دهنده هر مدل از پلیور ها، روی مدل و شکل ظاهری آنها هم تاثیر بسزایی دارد که ما در این مقاله دو مدل از رایج ترین الیاف هایی که برای ژاکت و پلیور استفاده می شوند را برای شما شرح می دهیم، تا انتخاب یک پلیور و یا ژاکت مناسب را برایتان راحت تر کند.

یکی از رایج ترین الیاف ها برای پلیور و ژاکت، نخ پنبه ها هستند. این جنس برای آقایانی که تحمل پلیور های ضخیم و سنگین را ندارند بهترین گزینه است زیرا، بسیار سبک هستند و برای آب هوا های نه چندان سرد استفاده می شوند. شاید اسم پوشاکی که از جنس کشمیر هستند زیاد به گوش تان خورده باشد و یا انواع مدل های آن را در بازار دیده باشید که باید بگوییم یکی از بهترین ژاکت ها و پلیور ها از همین جنس هستند.

هر آقایی که به شیک پوش بودن خود بسیار اهمیت می دهد لایق یک پلیور از جنس کشمیر است. ظاهر کلاسیک و لوکس آن موجب شده تا پوشاکی که ازاین جنس هستند همیشه مورد توجه قرار گیرند و هیچگاه از مد نیفتند. و درآخر باید گفت که علاوه بر جنس ژاکت مدل آن هم اهمیت بسیاری دارد که انتخاب آنها به سلیقه شخصی خودتان برمی گردد.

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی