راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید کاربرد کمربند مردانه دو دلیل مهم دارد. اول نگه داشتن شلوار شما و دوم جلوه بخشیدن به استایل تان که باید بگوییم امروزه کمربند برای آقایان شیک پوش یکی از مهم ترین اکسسوری ها به شمار می آید.

کمربندهای مردانه شیک، از تنوع مدلی بالایی برخوردار هستند که باید گفت تقریبا همه آقایان چند نمونه از آن را در کمد لباس شان دارند. کمربندهای مردانه انواع مختلفی دارند که ما دو مدل کابردی که در میان آقایان بسیار محبوب هستند را شرح می دهیم.

کمربند مردانه مدل راحتی و کمربندهای روزمره

تنوع کمربند های مدل راحتی آنقدر بالاست که هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند مدل دلخواهش را پیدا کند. اما در انتخاب کمربند برای استفاده روزمره سعی کنید به سراغ مدل های ساده تر بروید تا دست شما برای انواع ست ها باز باشد. کمربند های راحتی در انواع مدل های چرم، سنگ دوزی شده، گلدوزی شده و مدل های بافت در بازار موجود هستند که مورد آخر یعنی کمربند های مدل بافت امروزه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

کمربند رسمی مردانه همه آقایان حداقل به یک یا چند کمربند رسمی نیاز دارند. اگر به دنبال یک کمربند برای استایل رسمی خود هستید بهتر است به سراغ کمربندهایی از جنس چرم بروید. بهترین رنگ ها برای این مدل مشکی و قهوه ای هستند اما به طور کلی کمربندهایی که دارای رنگ خنثی هستند را انتخاب کنید تا بتوانید آن را به راحتی با شلوار و کفش خود ست کنید. کمربندهایی که دارای سگک های بزرگ هستند اصلا برای ست شدن با لباس های رسمی مناسب نیستند پس از انتخاب این مدل امتنا کنید.

سگک کمربند مهم ترین بخش تشکیل دهنده هر کمربند سگک آن است و اولین چیزی است که در نگاه اول بسیار در معرض توجه قرار دارد. سگک ها انواع مختلفی دارند بیضی، مربع، مستطیل، و از جنس های استیل، نقره، بهترین ایده برای آقایان شیک پوش ست کردن سگک کمربند با ساعت شان است مثلا اگر سگک کمربند شما استیل طلایی است ساعتی با همان رنگ انتخاب کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی