راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

از دیگر اکسسوری های مهم برای هر مردی که به استایل و ظاهر خود بسیار اهمیت می دهد، داشتن کراوات است که، هر آقایی باید حداقل چند مدل از آن را در کمد لباس خود داشته باشد.
پوشیدن کراوات در کنار کت و شلوار می تواند علاوه بر جذابیت بیشتر، اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا ببرد.
مهم ترین نکته در خرید این است، که کراوات را برای چه محیطی می خواهید استفاده کنید رسمی و یا غیر رسمی و یا برای استفاده روزمره پس از قبل باید هدف تان را کاملا مشخص کنید.
امروزه برای استفاده روزمره کراوات های ساده و با رنگ های تیره مناسب تر هستند رنگهایی مانند سورمه ای و مشکی برای  مثال شما می توانید کراوات را  با یک پیراهن چهار خانه روشن و یا یک پیراهن جین روشن ست کنید.
برای محیط های کاری و اداری رنگ کراوات را به گونه ای انتخاب کنید که تن رنگ پیراهن شما رابازتاب کرده و یا مکمل آن باشد.
یکی از محبوب ترین مدل کراوات هایی که امروزه در میان تمامی سنین مد شده اند، کراوات های باریک هستند که البته باید بگوییم کسانی که به سبک استایل های کلاسیک علاقه مند هستند، کراوات هایی با طرح های کلاسیک همچنان روی بورس بوده و طرفداران خاص خود را دارند.
یکی دیگر از فاکتور های مهم مدل اندام شماست شاید به نظرتان عجیب باشد اما فرم اندام شما بر روی کراواتی که می پوشید تاثیر بسزایی دارد.
مثلا آقایانی که دارای اندام های درشت و تا حدی چاق هستند بهتر است به سراغ کراوات های عریض تر بروند و آقایان لاغر اندام به دنبال کراوات های باریک باشند.
اگر قد شما کوتاه است ابدا به سراغ کراوات های بلند نروید زیرا استاندارد انواع کراوات ها این است، که وقتی آن را می پوشید باید انتهای کراوات روی کمر بند شما بیفتد.

  • ۹۸/۰۱/۱۴
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی