راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

شلوار یکی از مهم ترین بخش تکمیل کننده یک استایل برای آقایان است.
به طور کلی تیپ مردانه به سه بخش مهم پیراهن، کفش،شلوار، تقسیم می شود که هر کدام از انواع مدل های مختلفی تشکیل شده اند.
آقایان شیک پوشی، که به استایل خود اهمیت  ویژه ای می دهند، باید حداقل چند نمونه شلوار رسمی مردانه در کمد لباس شان داشته باشند.
خرید شلوار رسمی مردانه ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، خصوصا برای آقایانی که اکثر مواقع به دلایلی مختلفی مجبورهستند در طول روز استایل رسمی داشته باشند.
بسیاری از آقایان به خرید شلوار های پارچه ای آماده اعتقادی ندارند! و ترجیح می دهند با انتخاب پارچه مورد نظرشان شلواری باب سلیقه خود بدوزند، که البته این راه هم یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک شلوار رسمی مردانه است زیرا خیاط می تواند شلوار را با اندازه و قالب پاها بدوزد که نتیجه اش خوش فرم تر بودن بدن و استایل مذکور می گردد.
از طرفی این کار ممکن است ضرر و زیان های مالی بسیاری روی دستتان بگذارد چون خیلی راحت می توانید با آن هزینه ای که به پای پارچه و خیاط هدر می دهید حداقل دو شلوار مناسب خریداری کنید.
اینکه شما شلوار را با چه نوع پیراهن و لباسی بپوشید به سلیقه شخصی خودتان برمی گردد اما مهم ترین فاکتور در هنگام خرید شلوار های رسمی قد شلوار و جنس پارچه آن است.
سایز شلوار موجب می شود تا قد شما کوتاه و یا بلند نشان داده شود.
 استاندارد ترین قد برای شلوار های پارچه ای، این است که وقتی شما شلوار را می پوشید ساق آن کاملا روی کفش تان را بپوشاند که باعث بلند تر نشان داده شدن قد شما هم می شود.
در هنگام پرو حتما به این موضوع توجه کنید که شلوار کاملا فیت پاهای شما باشد شلوار های رسمی گشاد اصلا جذابیتی ندارند و باعث بدترکیب تر شدن استایل شما می شوند.

  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی