راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

راهنمای خرید بانوان

راهنمای خرید هدیه برای خانمها

  • ۰
  • ۰

عکس شلوار مام استایل دخترانه

شاید با خواندن این مقاله تعدادی از خانم ها گیج شوند، و یا تا به حال حتی اسم این شلوار را هم نشنیده باشند، چه برسد به اینکه آنرا خریده و یا پوشیده باشند!

پس اصلی ترین سوالی که برایشان پیش می آید این است که شلوار مام استایل چیست؟ آیا یک مدل شلوار جین است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، شلوارهای مام استایل که به آن مام جینز هم می گویند یکی از مدل های زیبا و محبوب شلوارهای جین محسوب می شود.
شلوار مام استایل گشاد بوده و دارای فاق بلندی است و هر خانمی با هر فرم اندامی می تواند از این شلوارها استفاده کند زیرا، به دلیل آزادی و کاربردی بودن شان با هر فرم بدنی سازگار هستند.
اما بهتر است قبل از خرید این شلوار به یک سری نکات توجه کنیم.
رایج ترین مدل های مام استایل آن هایی هستنند که دمپای شان تا خورده پس اگر به دنبال به روز ترین مدل های مام استایل هستید این مدلها مدرن تر هستند.
یکی از ترکیب های فوق العاده زیبا برای فصل زمستان پوشیدن مام استایل به همراه یک نیم بوت چرم قهوه ای است پس فکر نکنید که پوشیدن این شلوار ها ربطی به فصل های مختلف دارند همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های مثبت این شلوارها، پرکاربرد بودن شان است.
و اما برای خانم هایی که طرفدار استایل های کلاسیک هستند، باید بگوییم که پوشیدن شلوار مام جینز به همراه کفش پاشنه بلند یک استایل بسیار لاکچری را برایشان به ارمغان می آورد.
همانطور که می دانید رنگ شلوار تاثیر بسزایی روی نحوه دیده شدن پاهای شما دارد اگر لاغر هستید پس، رنگ های روشن را انتخاب کنید و اگر اندام پری دارید و یا جز افراد چاق به حساب می آیید بهتر است به سراغ مام استایل هایی با رنگ تیره بروید.

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • sara zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی